Good night

El cel de nit em captiva. Em captiven les estrelles, Venus i Mart a l’horitzó quan el sol es pon, mirar els cràters de la lluna amb telescopi i identificar les constel·lacions i els mites relacionats. M’hipnotitza tant que vaig arribar a durar mig estiu amb un plasta només perquè m’expliqués cadascun dels puntets de la Via Làctia. Suposo que els seus interessos eren diferents.

Per això no m’he pogut resistir als curts de TSO Photography, un fotògraf de paisatges noruec amb vídeos que se situen entre els més vistos de Youtube i Vimeo. Admireu i relaxeu-vos amb ‘The Mountain’, una successió d’instantànies de les nits del Teide, considerat un dels millors observatoris del món.  Amplieu a pantalla completa i gaudiu!! Bona nit.

Responder

